czwartek, 21 listopada 2013

Przepraszam...

Przepraszam,ze tak długo nic tu nie dodaję. Niestety nie wiem kiedy dodam coś nowego z bardzo ważnych przyczyn prywatnych nie jestem w stanie dalej prowadzić tego bloga. Przepraszam Was jeszcze raz. Wrócę do Was kiedyś,nie wiem kiedy,ale wrócę...
Pamiętajcie,ze razem z Paulką stworzyłyśmy coś takiego jak http://i-found--you.blogspot.com/ Dzięki Paulinie rozdziały na tym blogu będą pojawiały się w miarę regularnie. I za to należą jej się wielkie podziękowania. A ja osobiście dziękuję Ci Paulinko,ze mi pomagasz i nie zostawiasz mnie w tak beznadziejnej sytuacji.
Koniec pierd***nia. Do kiedyś,trzymajcie się ciepło.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz tutaj :)
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej... Dziękuję słońce. Od czego są przyjaciele :) Ale zaraz porozmawiam z Tobą o tym. Bynajmniej nie tu.
    Muszę zrobić pewną rzecz a mianowicie nominować Cię do Liebster Blog Award. Bo jakby Twój blog się nie pojawił w moich nominacjach to.... Nawet niedopuszczalne! :) Szczegóły w notce na whever-will-you-go.
    POZDRAWIAM!
    Paulka:*

    OdpowiedzUsuń